duminică, 12 iunie 2022

 Tocmai am publicat prima mea carte...


    Cred că paginile scrise reprezintă gândurile și durerile fiecărei persoane, a cărei experiență sau traumă este în cele din urmă aceeași. Cu toții gândim, cu toții căutăm sau am căutat răspunsuri, astfel încât, până la urmă, să ne dorim același lucru, și anume să fim fericiți. Am început această carte pentru a mă elibera. Cumva mi-a dat putere să mă revolt prin "Natalia" și să vindec cât de mult am putut. Pentru unii, cartea mea va fi probabil un science fiction, pentru alții o poveste de dragoste, iar pentru restul o dramă absolută. Îmi doresc ca oricine o citește, să îndrăznească să spere că viața este mai mult decât atât. Refuz vehement să cred că suntem aici pentru a fi nefericiți, pentru a ne hrăni cu suferință, pentru a prelua concepții greșite că viața este o luptă și trebuie să supraviețuim. Ce se întâmplă dacă nu? Mi-aș dori ca toți să fie vindecați, să aibă din nou speranță, să iubească, să ierte, să fie conștienți de altceva, prin experiențele descrise. De asemenea, vreau să aduc bucurie, prin glume, aluzii și jocuri presărate cu distracție. Nu în ultimul rând, îmi doresc ca fiecare să aibă curajul să înceapă propria aventură.


Cartea poate fi comandata de pe site-ul Librariei Coresi https://www.librariacoresi.ro/shop/product/978-606-049-482-9-scenariul-4-cal-invizibil-5-secunde-roman-1955?search=vitizov&fbclid=IwAR3-mhC2TNp4aU_CQFsMK-1yViOfbi-3vsA36EeT3d2RB0iqUsGcWeuO-x0  sau poate fi comandata direct de pe pagina FB a cartii, intitulata „ Scenariul 4. Cal invizibil - 5 Secunde”, situatie in care cartea va fi trimisa de catre mine personal, cu un mesaj special si aparte dedicat persoanelor care doresc sa o achizitioneze direct. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  Recenzie „Scenariul 4. Cal invizibil – 5 secunde” de Simona Vitizov de  Adriana Ionescu  |  iul. 12, 2022  |  Beletristică ,  Dragoste ,  ...